måndag 6 maj 2013

Från hängmattan igen:)


Ja här ligger jag som en strandad säl och njuter av lite eftermiddags sol:)
Men det är jag värd för det har varit en aktiv dag idag.
Jag har varit på VC och tagit prover, jobbat och sen hälsat på mitt gamla jobb där jag slutade våren 2011.
Och nu ska jag alltså tillbaks dit, till Tentipi.
Ett litet deltidsvik över några veckor i sommar på kundtjänsten så får vi se om det blir mer framöver. Inget är bestämt.

Det känns faktiskt jättekul att komma tillbaks till detta muntra gäng, och jag längtar tills jag ska börja:)
Kan knappt fatta att allt löst sig så himla bra. Det trodde jag inte för nån månad sen...
Allt som hänt har gett mig nytt självförtroende och ny energi. Ibland måste man våga stänga en dörr för att nya ska öppna sig.

Victor är på gymmet ikväll och Peter är i Kd på möte.
Själv ska jag kila bort till en granne snart som har home party på kläder och inrednings prylar.
Victor är nyfrissad idag, och han är SÅÅÅ nöjd!
Min fina lilla kille börjar bli väldigt stor:/






6 kommentarer:

  1. Men vilken snygging.Blir farlig för brudarna i Sunne i sommar.Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med Bitte,vilken snygging,många flickhjärtan som kommer att klappa lite extra:)

    Härligt Maria att du känner att energin och självförtroendet växer ,men passa på att lata dig i hängmattan det är du verkling värd!!

    Ja Gunilla är ju en mästerkock så jag förstår att ni var mätta och nöjda efer besöket i Börtan:)
    Våriga kramar från svägerska i Fölsvik

    SvaraRadera
  3. Håller med Bitte, men Victor välj NOGA.
    KRAM från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter med en hängmatta... Jaa visst blir de stora grabbarna,,, hualigen ;)Men mammorna blir som tur ä bara yngre :) Snygg frisyr Victor :)
    Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Ja tror våra respektive var på samma möte igår ;-) kram och ha en underbar tisdag !!
    /Titti

    SvaraRadera
  6. Lustigt att få veta via bloggen att vi blir arbetspolare igen :) Men glad blir jag ju!!! :) Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera