måndag 20 maj 2013

Gokväll

Gokväll vänner!

Klockan är bara 21,15 men jag sitter redan och gäspar stort... var trött redan när jag vaknade imorse och det har suttit i hela dagen. Väldigt irriterande, men jag ska ta en tidig kväll så hoppas jag att det är borta tills imorgon.

I eftermiddags fick jag med mig Victor på lite shopping. Stackarn hade bara ett par shorts kvar som passade från förra sommaren.. Han har ju växt en del...
Vi åkte till We& We som hade väldigt mycket snyggt... Egentligen skulle vi bara ha shorts, men Victor hittade en hel del som han tyckte var snyggt, så vi köpte alltihop. 


Nu lär det dröja till vintern innan jag får med honom in i en affär igen, så det är bäst att passa på när han väl är med:)
Det här med att handla åt honom när han inte är med är helt hopplöst...så det har jag slutat med.

Ikväll har grannpojken Wilton (3år) varit hos oss en stund. Tror det är Victors sällskap som lockar hit honom:)
Vi har sett på bomba, och läst Alfons böcker. Väldigt mysigt! Jag längtar ofta tillbaks till när barnen var så små att de kunde krypa upp i knät och mysa och mamma var bäst:)

Gonatt på er!





1 kommentar:

  1. Vissa dagar är man verkligen bara trött... Hoppas du är pigg idag :) Kram!

    SvaraRadera