onsdag 15 maj 2013

Lite om fonden...



Från botten av mitt hjärta vill jag återigen tacka alla snälla givmilda människor som hjälper oss med fonden.
Utan er hjälp hade det här inte gått att genomföra!
Storleken på medlen som har kommit in har vida överträffat våra förväntningar, och det känns riktigt roligt att få göra så många barn glada detta första år.

Nu har vi meddelat alla barn som kommer att få något ur fonden iår. Jag skriver "något" för att det är så många olika saker som kommer att delas ut. Presentkort, cyklar, spel, vattenlandskort mm.mm
Det har varit ett nöje att läsa alla brev som kommit in, och speciellt de som varit skrivna av barnen själva med lite stavfel och teckningar:)

Peter och jag har haft fullt upp de senaste dagarna med att ringa runt till alla föräldrar och barn, samt att organisera alla inköp. Så långt det går så köper vi in allt här i Sunne. Eftersom det är härifrån de flesta bidragen kommer, så känns det naturligt att göra så.

Vi kommer att ha en liten tillställning med kaffe & tårta den 27 maj här i Sunne på Saffran & Vitlök då vi delar ut årets "drömmar".
Det ska bli riktigt kul att få se alla barnen som skrivit in, och få ett ansikte till breven de skrivit.
Jag hoppas det blir en fin dag för alla inblandade.
Som vanligt delade känslor, men det värmer i hjärtat att få göra så många barn glada.

3 kommentarer:

  1. Fina ni <3 // Ida

    SvaraRadera
  2. Om Ni visste hur mycket jag beundrar Er, Ni är fantastiska. . Stor kram till Er . Gunilla

    SvaraRadera