måndag 27 maj 2013

Juliaresan 2013

Idag så har Juliaresan släppt sin färdplan för 2013. Den har varit topphemlig fram tills idag, och inte ens vi visste vart de skulle åka...

Men nu vet vi, och du kan också få reda på vart tjejerna beger sig iår genom att besöka deras hemsida.
Den hittar du HÄR

Tjejerna var ju här i Sunne och spelade in en film för några veckor sedan. Nu är filmen klar.
Du ser den HÄR Vi medverkar i filmen liksom många andra drabbade familjer.
Jag vill varna för att filmen är stark. Tårarna sprutade när jag såg den.
Vår Julia finns med på en hel del bilder som vi aldrig visat förut. Vi var tveksamma till om dessa bilder på vårt sjuka barn skulle bli offentliga med hänsyn till hennes integritet, men tillslut tog vi ett beslut att det här var rätt forum. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att ingen missbrukar detta och sprider det vidare till andra medier.

9 kommentarer:

  1. <3 / familjen jäfverström

    SvaraRadera
  2. Fin film med mycket känslor. Tårarna rann i mängder!
    / Ulrika

    SvaraRadera
  3. Det gör ont i mitt hjärta och tårarna rinner när jag ser filmen. Livet är så orättvist. Stor beundran av ER hela familjen Lindgren samt tjejerna som startade Juliaresan .Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Tårarna bara spruta när jag ser filmen.saknar goa Julia så otroligt mycket.Ni är starka tillsammans i eran familj Maria.Massor massor med kramar till er mamma

    SvaraRadera
  5. Många kramar till er!! /JM

    SvaraRadera
  6. Filmen var verkligen stark. Det var ett tag sen jag grät lika hejdlöst som när jag såg den!
    Så himla starkt av er att medverka och Julia är så fantastiskt fin, frisk som sjuk.
    Ser fram emot att höra mer om er lilla presentutdelning.
    KRAM <3

    SvaraRadera
  7. Många varma styrkekramar till er <3 Känslosam och gripande film men ändå fin på sitt sätt... Tårar rinner. Hoppas dessa fantastiska tjejer lyckas bra med sin resa och sitt fortsatta arbete med sin insamling. Kommer fortsätta att stötta dem! Tänker på er // Ida

    SvaraRadera
  8. Så fin film, tänkvärd på alla sätt.Många hälsningar till er.Kram från fam. Keck

    SvaraRadera
  9. Tårarna rinner efter att jag har tittat på filmen. Så fina barn och så orättvist.. Kram/L

    SvaraRadera