söndag 22 september 2013

Lördag och nya tag...

Skrev ett långt inlägg om dagen igår ( lördag), men det försvann visst bara ut i intet, så här kommer en förkortad version...

Eller jag börjar med att summera fredag kväll när jag var så trött och grinig. En stund i soffan efter jobbet gjorde susen för humöret och städningen i skolan gick riktigt fort. Som belöning köpte vi med oss Thai mat hem:)

Igår var det ishallen för hela slanten. Jag serverade mat ett par timmar och kollade på Victors två matcher. Första blev det två lika och andra vinst med 5-3. 
Grymt kul att se killarna spela!

Idag är det sista dagen på cupen. Ska återigen göra ett tre timmars pass i cafeterian och försöka se Victors matcher. Återkommer med resultat ikväll.

Och så vill jag säga att jag faktiskt gillar ishallen även jag ( även om det inte alltid låter så). Det är alltid en vänlig och hjärtlig stämning bland alla föräldrar sim hjälper till. Sällan man ser några sura miner.

Och så gillar jag era kommentarer också!

Ha en fin söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar