fredag 27 september 2013

Fredag kväll....

Den här dagen har varit väldigt lååång!
Vaknade kl 3 inatt och hade väldigt svårt att somna om. Funderade på att åka och jobba vid 4 snåret men nej, det kändes lite väl dramatiskt så jag tvingade mig själv att ligga kvar ett par timmar till.
Visst har jag gäspat ett par gånger under dagen men jag har varit " med i matchen" ändå:)

Ikväll har jag suttit framför datorn och finslipat köksritningsrna.
Imorgon fm åker vi allihop ( inkl Victors kompis Wille som bor här i helgen) till Karlstad för att kolla på vitvaror till köket och så blir det med all sannolikhet lite shopping till Victor. Nya byxor och vinterskor står på önskelistan.




1 kommentar:

  1. Ha en fin helg med din Goa familj och Wille.Kul och titta på vitvaror och att ni ska få nytt kök nästa år.massor med kramar mamma

    SvaraRadera