tisdag 10 september 2013

Gokväll vänner...

Timmen är sen och det har varit dax att sova ett bra tag nu... Jag ska bara...Känner ni igen det?
Idag har jag jobbat på fm och på em åkte jag till Karlstad för ett litet möte som gick väldigt bra. Efter det åkte jag och Malin och tog en gofika på Carli. Självklart år jag deras goda glass och en cappucino.



Det var vi värda jag och syrran! 
Har jag sagt att jag ska bli moster igen? Det är inte bara glass i magen på Malin utan även ett litet pyre som ska komma i januari<3 




4 kommentarer:

  1. Ska bli så kul och bli mormor igen Malin.Carli är ett underbart ställe för fika och Karlstads godaste glass.LOVE YOU girls .kram mamma

    SvaraRadera
  2. Off topic här, men jag skulle bara meddela att jag nu har utökat flocken från två till fem äggproducerande hönor samt sex nya kycklingar. Allt för att kunna stå mitt löfte om ägg i utbyte mot honung nästa år. Har vi fortfarande en deal Maria? /Hönsfarmaren i Backa

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att du säkrar upp äggproduktionen! Självklart har vi en deal! Jag hoppas bina överlever vintern och kommer igång fint till våren bara. Förhoppningsvis kan jag sätta igång två nya kupor under nästa sommar så har jag också säkrat upp lite i " produktionen".

    SvaraRadera
  4. När du känner att Sunne är för litet för "Floragatans Fina Bin" så finns det plats för kupor ute i Backa!

    Svärfar skulle bli jätteglad, för de är ju ovärderliga och gör ett mycket viktigt arbete - särskilt när man som han kör ekologiskt. Han har flera gånger tjatat om att vi borde skaffa bin. Jag har läst böckerna, men de är ju som mest aktiva och behöver passning när det är som varmast på sommaren. Då är jag helst ute på havet (ja, jag vet, Fryken är inte ett hav men jag kallar vårt lilla dike för det så känns det bättre) . /M

    SvaraRadera