torsdag 19 september 2013

En ny manick

Som kallas Smoothie Maker är inköpt.
Superenkel att använda och jag har sett något liknande på TV shop.
Man lägger bara det man vill ha i en kopp som man skruvar på apparaten.




Vänder upp så den startar och mixar innehållet...


Vänder ner tillbaks och skruvar av muggen...


Och så har man gjort en Smoothie på några sekunder.

Idag stoppade jag i kiwi och gröna vindruvor och en liten melonskiva och det smakade bra, lite surt kanske eftersom kiwin var lite omogen.

Förut har jag haft matberedaren när jag gjort smoothies och den ska rotas fram ur ett skåp och så ska man leta efter alla saker som ska sitta på. Ja ni vet säkert hur det är när man inte har ordning och reda i skåpen. Nu blir det lätt att fixa lite nyttigt till frukost eller efter träning eftersom den här apparaten får stå framme på bänken hela tiden.

3 kommentarer:

  1. Vart har du köpt den och vad kostade den? / smoothieälskaren ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte den på Pixmania.com eftersom de var billigast, (enligt pricerunner) dessutom var det fri frakt. Totalpriset var blygsamma 271:-. Väldigt prisvärt! Frakten tog ungefär en vecka med ups.

    SvaraRadera