måndag 30 september 2013

Hej på er

Nu var det riktigt längesen jag skrev, så ni har inte en aning om vad jag gjort i helgen. Men det ska jag berätta nu.
I lördags när vi kommit i kläderna så åkte vi till Elgiganten och kollade in deras kök från Epoq. Vi blev imponerade både av priser, utseende och service och har därför bokat in oss på en tvåtimmars date med en säljare nu på fredag. Känns som om det är nära nu:)
Tog några inspirationsbilder i butiken.



Inget av dessa kök vi ska ha, utan vi kommer välja vitt med sandstensfärgade bänkskivor. Ska försöka lägga ut skissen på " vårt" kök senare ikväll.
När vi var klara på Elgiganten gick vi till butiken brevid som är lager 157. Victor hittade allt han behövde i klädesväg och lite till, och billigt var det också! Och han var supernöjd med att ha hittat kläder han var nöjd med så fort. Han är nämligen noga, och ibland kan det vara svårt att hitta rätt...

Efter all shopping unnade vi oss en middag på Restaurang Freden. Mmmm säger jag bara! Deras kött och såser tröttnar jag aldrig på!




På söndagen kom min bror hit med Stella för att fira hennes 1 års dag med " sin" familj. Vi åt tårta som jag fixat och Stella fick äta själv med händerna... Hon är så himla söt. 






När hon kom hit var hon lite blyg, men innan de åkte hem till mamma Emma var det "bra röj" på henne. Hon lekte tittut bakom gardinerna och kröp omkring överallt.

Helgen avslutades med att Victor debuterade i J-18 laget och spelade mot Forshaga. Vinst med 4-0:) Superduktiga killar och Victor var riktigt nöjd när han kom hem.

Lite av varje denna helg alltså. Vad har ni haft för er?


2 kommentarer:

  1. Hej på dig! Saknat dig här på bloggen! Min helg har bestått av att titta på fotboll då min 15 åriga Julia spelade i Karlskoga. I går (söndag) fixade vi trädgården innan vintern kommer...trädgårdsmöbler, studsmattan togs bort.
    Roligt med att fixa kök det skulle jag också vilja göra.....lycka till! Kram JM

    SvaraRadera
  2. Trevligt att höra att jag varit saknad:)
    Jag ska också ta ett tag i trädgården till helgen om jag orkar. Det behövs för just nu är allt risigt och brunt av frosten vi hade förra veckan...

    SvaraRadera