söndag 9 februari 2014

Söndag...

Det har varit en riktigt lugn helg för oss allihop.
Min bror Marcus har varit här och hälsat på och eftersom han känns som en i familjen så känns det helt ok att hasa runt i pyjamas och mjukis kläder och göra ingenting mest hela tiden:)
Vi tog oss iallafall ut på stan en liten stund igår så hundarna fick promenad och vi lite frisk luft.
Blomaffären hann stänga innan vi hann ut, men en pärlhyacint hittade jag på Coop. Det känns lite våraktigt!



Idag kände vi oss lite piggare, Victor är faktiskt helt frisk , så vi tog en tur ner till Karlstad för att kika på lilla Olivia som hon ska heta. Hon är en vecka gammal idag och bedårande söt! Jag är en mycket stolt moster:)





Victor fick provhålla och det klarade han galant!
Nu känns det som om de här 8 veckorna tills våran lilla knodd kommer gärna får gå extra fort. Nu när vi fått gosa lite på Olivia så längtar vi allihop extra mycket:)




5 kommentarer:

  1. ja hon är bedårande söt,träffa henne också en stund idag.Förstår att ni längtar efter eran son.Hoppas det går fort.Man riktigt ser vad Victor myser när han håller henne. tack för igår mycket trevligt. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Gud vad fin hon är, :) hälsa Malin och gratta! Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Och äntligen kom jag på hur man kommenterar här! Saknar er kram!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Det ska jag absolut göra Marie:)

    SvaraRadera