torsdag 6 februari 2014

Bakning...

Sådär, då har snickaren gjort sista touchen på köket och satt in de sista överskåpen. En vinhylla och ett smalt vitrinskåp. 


Peter fixade mat idag för första gången i köket och oj vad han fick leta efter saker... Han har haft en hektisk vecka så han har inte varit med och plockat in i skåpen. Hehe, leta på du tänkte jag:)

Själv dammade jag av min fina kitchen aid som  varit oanvänd ett bra tag...

Den har nu fått en fin plats på köksbänken och jag premiär bakade två sockerkakor för att testa ugnen.


Den funkade fint så nu ska vi ta oss en smakbit:)

1 kommentar:

  1. Ja,köket ser otroligt fint ut och kakorna smaka säkert gott, själv baka jag Dejemuffins häromdagen men dom skall jag skicka till Skåre och Hammarö.
    Ha nu en riktigt bra helg önskar vi på Dejefors
    Ulla och Sven

    SvaraRadera