söndag 23 februari 2014

Men åhhh så seeegt!

Sicken envis förkylning eller influensa vi fått oss jag och Victor! Hade hoppats att det skulle lätta när det blev helg och vi kunde ta det riktigt lugnt, men icke!
Victor hostar något kopiöst och jag är totalt energilös.
Igår smög vi oss upp till ishallen för att se hans lag spela sista U 16 matchen. Jag fick åka hem efter andra perioden eftersom jag varvtvungen hem och lägga mig... Orkade inte ens sitta på läktaren:(
Idag var min bror här och fikade i 1 timma. Jag blev helt slut av det också och fick krypa ner i sängen och vila efteråt.
Så imorgon blir det VC för både mig och Victor. Bäst att ta prover på oss båda och lyssna på lungorna som känns ganska sönderhostade.
Kände mig väldigt orolig för bebisen igårkväll men efter lite googlande så verkar det som om de är väldigt skyddade i magen. Och eftersom jag klarat mig från feber så kände jag mig lite lugnare, för just feber var den största faran för att fostret ska må dåligt.
Så nu vet ni vart jag håller hus- i sängen! SÅ tråkigt!



4 kommentarer:

  1. Krya nu på er och gå till VC i morgon,
    Kram från Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Men åh så jobbigt. Krya på dig (er)!!!

    SvaraRadera
  3. Krya på er-kram!! /Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  4. Hello.. hope you soon 'll be better :) take care .. Hugs to you all

    SvaraRadera