tisdag 4 februari 2014

På plats hemma igen:)

I söndags packade vi ihop stugan hos mamma och flyttade hem igen. Det har varit lite rotigt de senaste dagarna med allt som ska packas upp, sorteras och slängas från köket, men nu så äntligen börjar det kännas klart:)

Vi är supernöjda med resultatet, och för min egen del kan jag nog säga att det blev över förväntan!
Just nu är det lite ekande och "sterilt" och kalt, men jag vill verkligen känna efter vart jag vill sätta upp hyllor med kokböcker osv innan jag sätter borren i kaklet...

Så- här kommer lite före och efter bilder...


Rivningsdagen...



 Andra veckan kom snickaren och började sätta upp gipsskivor, balk, ny fläktkanal mm...





 De flesta stommarna kom snabbt på plats...

Och så här blev resultatet!

(över bänken till höger ska ett vitrinskåp snart upp, och matrummet ska tapetseras om)



Äntligen ett ordentligt skafferi! 






Visst blev det fint!

12 kommentarer:

  1. Wow va fint det blev :)

    SvaraRadera
  2. JÄTTEFINT :)

    SvaraRadera
  3. ÅÅHHH va fint, öppet och ljust det blev :) Va kul!!! kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Jätte snyggt kommer på inspektion fram på kram Ewa

    SvaraRadera
  5. Vilken bra smak ni har o va fint det blev!!/JM

    SvaraRadera
  6. Köket blev jättefint bra smak ni har så trivsamt och kaklet blev super snyggt. det blev tomt hemma efter er,tur vi bor så nära varandra.Massor med kramar

    SvaraRadera
  7. Congrats ... very nice , best wishes for the new baby in your fanily and take care , hugs to you all :)

    SvaraRadera
  8. Ja Maria det ser jättefint ut, hoppas att få komma frampå våren, sommaren och se det och bebisen.
    Kram till er från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  9. Snyggt!! Härligt luftigt och ljust :) Må så gott i nya köket! Kram Ida

    SvaraRadera
  10. Oj,oj va snyggt:-)Vet ju sen tidigare att du har öga för detta! Kram från Fölsvik

    SvaraRadera
  11. Oh ! Va fint det blev , tittar in när jag kommer till Sunne . Kram kram Gunilla .

    SvaraRadera
  12. Wow! Vad snyggt det blev, perfekt inspiration för mig ;) kram till er!

    Åsa G

    SvaraRadera