fredag 21 februari 2014

Fredag....

Och vi har fortfarande sjukstuga hemma. Victor med feber och hosta och jag har ont i halsen och är så matt. Bara Peter som är piggelin, och jag hoppas han klarar sig så han kan serva oss sjuklingar:)
Egentligen skulle Victor ha spelat de sista matcherna för säsongen den här helgen, men vi får nog ställa in och tillbringa helgen hemma istället och försöka vila oss friska.
Själv klämde jag i mig en panodil och laddade med ett par timmars vila på fm för att orka upp till J-Mek och göra lönerna en allra sista gång tillsammans med Anna som ska ta över mitt jobb där.
Allt gick smidigt och nu är allt överlämnat och efter ett par timmar var jag hemma igen för att återigen landa i viloläge.

Nu ikväll är vi hundvakt åt nån som ni redan känner, nämligen Bertil! Hans matte är ute och har kul ikväll och då får han vara med oss. 
Han har intagit "hyllan"....





Doris tycker det är jättekul med jämnårigt sällskap, medans Pixi mest vill fostra och verkar undra varför "bortlämnade ungen" är tillbaks...:)
Efter allt härj ikväll och en långpromenad så sover de nu väldigt gott i soffan allihop.








2 kommentarer:

  1. Hoppas Ni frisknar till både du och Victor... Inte kul att vara sjuk. Hoppas också att du mår bättre och orkar röra dig utan att ha alltför ont i rygg och höfter. Ha en bra helg! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Men Gud så lik Pixi.Krya på er nu och ha en bra helg.Kram

    SvaraRadera