fredag 14 februari 2014

Alla <3 dag



Idag känns det lite bättre inombords, med betoning på lite...
Jag har fortfarande inte vant mig vid den här bergochdalbanan av saknad som vi hela tiden färdas i. Ibland känns livet lite lättare, och jag antar att jag nu befinner mig i en svacka. 
Iallafall så har jag gjort det bästa av dagen idag.
Började med akupunktur i morse och jobbade sen fram till lunch.
Jag har fått en ersättare på Tentipi som jag korvstoppar nu... Hehe.
Om två veckor går jag hem och då vill jag absolut inte känna att jag har en massa som hänger över mig.

Fortsatte dagen med att aktivera hundarna och vila en lång stund. Det gör underverk för höfterna med en eller ett par timmars vågrätt läge mitt på dagen!

Sen handla lite gott tills ikväll. Det blev laxcanneloni och sallad. Riktigt gott! ( Tack Anna-Lisa för receptet)

Just nu är Victor på is då han fick tillfälle att spela med sunnes A lag idag. Peter är där och tittar, själv valde jag att stanna hemma med hundarna.
Det är inte bara alla hjärtans dag här i huset utan vi firar också 3 årig bröllopsdag idag.
Vi har haft 3 ganska tuffa år som gifta, men jag hade inte velat dela dem med någon annan än Peter.
Totalt har vi hållit ihop i 19 år nu till sommaren:)
Vi firar dagen med att äta gott och så gav vi varann blommor och choklad utan att veta vad den andra skulle köpa...:)





Hoppas ni får en bra start på helgen!






2 kommentarer:

  1. Gratulerar på bröllopsdagen!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Roligt att uppvakta varandra lite extra, det behövs i vardagen. Köpte Ylvas fantastiska praliner till min man, det uppskattades, det hördes på mumsandet! Den goda rätten du lagat ser go ut! Kan man få receptet kanske? Behöver utöka menyn med nått nytt, så lägg gärna ut det, snälla du. Ha en bra helg!

    SvaraRadera