lördag 1 september 2012

I Göteborg!

Ja, det var två morgontrötta och lite pirriga killar vi lämnade av i Karlstad tidigt i morse. Bussresan till Gbg var lugn och tyst, alla vilade och det var inga större diskussioner enligt grabbarna.

Väl på plats i Gbg så passade vi på att luncha ihop med Sandra och Tony, och vi fick äntligen träffa deras söta flickor Bella och Lily som var födda i slutet på mars, i vecka 25. Vi träffade Sandra och Tony i Mc Donals huset, och har hållit kontakten sedan dess. Vi har gått igenom glädje och sorg tillsammans under dagarna vi hade i huset, och det känns som om vi är "nära" fast vi nyss träffats.

Nu hade tjejerna vuxit till sig och vägde runt 4 kilo. Och dom var såååå söta! Jag och Peter fick hålla i båda två<3

Sen var det match i Frölundaborg, och Färjestad vann efter Sudden och straffar. Lycka för Victor som var med i båset hela tiden.
Det är en mycket nöjd kille vi har idag. Och hans fina kompis Lucas som är med är nöjd han med:))

Nu har vi installerat oss på hotellrummet och ska strax gå ut och käka, och sen väntar relaxen och en slapparkväll tillsammans.
Jag tänker njuta av den fina utsikten från hotellrummet innan jag lägger ihop ögonen för idag. Vi bor på 12 e våningen och har det riktigt bra.

Kram från oss!

4 kommentarer:

  1. Åh vilka små sötisar!! Och vilket äventyr för grabbarna:) Men mest imponerad är jag över Peters t-shirt;)) En sån vill jag ha!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lotta, tshirten finns på BCR! Kram på dig!

      Radera
  2. Skönt att höra att ni har det bra i stan :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad kul för grabbarna att få hänga med bakom kulisserna, även om jag måste heja lite mer på Frölunda ;-)
    Vilka små smöta bebisar, riktiga små godingar ju!!!
    KRAM

    SvaraRadera