söndag 30 september 2012

Himla bra dag!

Vilken dag jag haft. Den bästa på länge!
Emma skickade ett sms på morgonen och talade om att hon börjat få lite känningar...nån timma senare kom ännu ett sms som sa att nu åker vi in till BB. Och ytterligare någon timma senare kom en bild på en underbart söt nyfödd liten Stella!
Grattis Marcus och Emma till er prinsessa. Jag längtar så efter att få ge henne en kram och tala om att hon har en faster som kommer att älska henne, och finnas tillhands när hon vill!

Dessutom har Malin och Leo varit här och hälsat på idag och jag har fått jättemånga kramar av Leo, som faktiskt verkar gilla sin moster.
Vi har ätit mat, fikat och varit till kyrkogården, och innan de åkte hem så fick jag leka frissa på Leo.
Han gillar inte att bli klippt, men med lite mutor fick jag sätta saxen i burret:))
Han har ett ganska stelt tjockt hår som blir väldigt burrigt när det växt till sig ett tag.
Idag körde vi på en kort variant. Jag lägger upp före och efter bilder, men har ingen aning om i vilken ordning de dyker upp...
Bild på lilla Stella får vänta tills hennes mamma och pappa ger grönt ljus för det.

Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Vilken cool frisyr han fick Leo. :)
    Du har grönt ljus från mig att lägga ut bild på henne. ;)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Wow! Filken frisör du verkar vara! kanske kan beställa tid hos dig om det är fullt hos "de riktiga" ;)Härligt att höra om din lyckade dag! Kram på dig :) // Ida

    SvaraRadera
  3. Ja det var en glädjens dag,tårarna rann när bilden på Stella kom.Vad härligt att Malin och Leo var hos er,han är underbar den killen.Nu har jag 4 barnbarn vad härligt.Vad fin han blev i håret Leo,du är så duktig Maria.Ska bli kul och träffa Stella och Emma idag.Stor kram mamma.

    SvaraRadera
  4. Men vad snyggt! Du kan verkligen klippa oxå! Kram från Bettan

    SvaraRadera
  5. Oj, glömde...Grattis till söta bebisen!!! :) Bettan <3

    SvaraRadera