lördag 29 september 2012

Lugnt och skönt:)


Nu är både yrsel och huvudvärk borta:))
Jag botade mig själv genom att
1. Sova till 10.30
2. Pricka av några småsaker på att göra listan...bl.a. planterat ljung och tagit bort risiga sommarblommor.
3. Långpromenerat med Ulrika och skvallrat bort några timmar:)
4. Sovit middag
5. Tillbringat resten av dagen med tidningar och skön läsning i soffan.

Och allt detta har jag gjort tillsammans med världens finaste vän som inte viker från min sida en endaste sekund.
Hon är liten, men har ett stort hjärta och behöver väl knappast någon ytterligare presentation...<3

Imorgon ska jag få träffa en kille som jag längtat efter, och jag har hört att han längtar efter sin moster lite också.
Syrran och Leo kommer hit och hälsar på, och det ska bli så roligt!

För övrigt kan jag berätta att Victor och Sunnelaget vann med 8-1 i dagens match mot Åmål:))

Och nästa gång SKA jag följa med och titta på grabbarna, men dagens val att stanna hemma kändes som rätt beslut.

Det var väl allt för idag. 50% av familjen snarkar redan i soffan (Pixi och Peter)och jag och Victor ska strax sova vi också.

Gonatt!


1 kommentar:

  1. Hej och grattis faster Maria !
    Såg den stora nyheten att Stella hade annlänt.
    Då får du snart snusa på en litet underverk.

    Ja vi har kommit hem efter en skön helg i Sthm,med mycke god mat,lite shopping(tittar mest,blir nästan för mycke att välja på),musikal och umgåtts.

    Vill tacka en extra gång för det fina kortet vi fick på Julia!!
    Kram Lena

    SvaraRadera