fredag 7 september 2012

Heeeej.....



Oj, vad jag bloggat dåligt den här veckan!
Om jag ska vara ärlig så har det inte funnits så värst mycket att skriva om heller...det enda som hänt är att jag var till min moster Anna Karin i tisdags och tapetserade i hennes kök. Hon har målat en bröstpanel i en ljusgrå färg, och så hade hon valt en vit tapet med grå blommor till det. Första gången jag tapetserar mönsterpassning helt själv, och jag tyckte resultatet blev riktigt bra. Fina moster fyller jätte- jämnt om ca 1 månad, och därför ville hon ha lite nytt och fräscht hemma i köket när det kommer folk på besök.




Jobbet tar nästan alla krafter just nu, och när vi kommer hem på kvällarna så blir det inte så mycket mer än matlagnning och någon promenad med Pixi. Inte så mycket att skriva om alltså...
Dessutom har jag åkt på en dunderförkylning vilket gör att jag är heldäckad på kvällarna. Tog mig iväg till jobbet idag, men det var på håret att jag stannade hemma. Låg i sängen ett bra tag och funderade på om jag skulle orka sätta fötterna i golvet. Mår inge vidare alls:( Hostar och snorar mest hela tiden och huvudet känns som en vattenmelon. Men jag ska inte gnälla. Det släpper säkert snart.

Idag är det fredag, och vi ska äta lite god mat ikväll. Tänkte göra mig till och baka något gott till efterrätt också.
Imorgon ska vi ta ett rejält tag och röja upp utomhus och i växthuset, och på kvällen ska vi åka till mamma & Kenneth på bad i tunna och middag.

Ha en fin helg på er!

Kraaaam




2 kommentarer:

  1. Krya på dig och hoppas ni får en toppenhelg (trots förkylning) :) Jag fick skrapa rutan för första gången (i höst) i morse. Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en riktigt fin helg!! Här blev det färsk gösfilé från fiskbilen utanför Ica. Lite grädde och kryddor och in i ugnen och så klyftpotatis till. Smaskens!

    Vi följer er i bloggen hela tiden även om vi sällan kommenterar.
    Julia saknas på skolan, det är ett som är säkert!
    Tänker på er!
    Stor kram

    Carita Höök (Emanuels mamma)

    SvaraRadera