lördag 29 september 2012

Gomorron

Nu kunde det ha blivit riktigt roligt... Skriver från telefonen och när jag knappar in gomorron så vill telefonen ha det till gonorré....inte riktigt samma sak:))
Det gäller att kolla igenom vad man skrivit innan man trycker på skicka knappen, annars kan det bli väldigt fel:)!

Idag är det lördag, regnigt och grått på morgonen här i Sunne. Victor spelar hockey match i Åmål och jag skulle med, men ändrade mig i sista sekunden.
Istället ligger jag nerkrupen i sängen igen och Pixi ligger på min mage under täcket och sover.
Känner mig lite yr och matt och jag tippar på att det är all stress som varit under veckan som kommer ikapp... Därför tänker jag ägna den här dagen bara åt mig själv. Inga måsten, bara vara. Lyssna på kroppen är viktigt.

Nu tänker jag och Pixi sova vidare en stund, så hej så länge!

6 kommentarer:

  1. Vad bra att du tar hand om dig! Ha en fin lördag :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hehe! Det kan bli roliga texter ibland! Kollade precis innan jag la ut en statusuppdatering nyss och såg att jag skrivit "hotell Selma Lageröv"! Ha en bra dag och samla energi. Vi köpte kajaker igår så vill du ta en tur så går det bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Maria! Min dator har trasslat men nu kom jag in. Angående
    ögat så var trycket litet högre så jag fick laser skall till-
    baka 22 oktober. Har inte datorn fungerat nu har jag ringt er,
    tänker så på er. Hälsa nu till Peter och Victor.

    Kramar från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  4. gonorré på dig med:) Hoppas du fått njuta av höstsolen som kikade fram! Kram från Kötta som det blir när jag ska skriva mitt namn;))

    SvaraRadera
  5. Kajakerna finns på Prostgården. Glömde skriva vem jag var. Kram från Bettan

    SvaraRadera