lördag 17 januari 2015

Lördag em...

Här ligger jag i soffan och bara slappar, läser lite skolarbete och bläddrar däremellan lite i nya numret av Sköna hem. En skön stund helt enkelt!

Olle sover middag och det är dyrbara minuter för en mamma att ta tillvara på...:) 
Har funderat en del på bloggen sista dagarna. Jag känner att min värld är så liten nuförtiden. Jag gör saker på rutin hela tiden och det är svårt att få till några inspirerande inlägg. Jag tycker inte om att skriva om saker som jag gör varje dag, laga mat, stöda handla osv utan gillar mer att skriva och berätta om när jag gjort något som jag själv får energi och kraft utav...jag tror ni förstår hur jag menar. Och tills det "lossnar" så får ni stå ut med min lilla värld som jag lever i just nu:) Tanken att sluta skriva har också slagit mig, men det skulle kännas så trist! 
Som att ge upp bara för att det är för mycket vardag i livet just nu...

Iallafall...Idag är stora pojkarna i Karlstad och ser på hockey så jag och Olle (o Pixi) har hela dagen för oss själva. Funderar på att spontanfika hos någon och kanske ta en promenad med vagnen på sunnes isiga gator. 
Eller så stannar vi bara inne och myser. Får se vilket humör Olle är på när han vaknar...:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar