onsdag 23 oktober 2013

Tack!


Tack alla snälla för era hälsningar! Jag blir så glad när jag läser dem:)




Jag har ju varit så sprickfärdigt stolt över det här ett tag nu, och helst hade jag velat skrika det rakt ut i samma stund jag fick reda på det. Men jag har bitit mig i läppen många gånger och väntat och väntat tills nu. Och nu så känns det väldigt  skönt att det är officiellt, så att jag kan dela denna glädjen med er:)

Jag ska försöka att inte tjata hål i huvudet på er om magen, men det är svårt. Det känns som om en stor del av livet kretsar kring det här just nu, och jag kommer nog att vara lite hispig fram tills nästa ultraljud.
Men redan nu så känner jag en stor tacksamhet att vi får den här möjligheten. Den är inte alla förunnad, och det är inget jag tagit för givet.
Nu ska jag försöka njuta av den här tiden med magen så gott det går, men redan nu är jag nyfiken och längtar...

Lite extra kul är det att min syster Malin i Karlstad också ska ha bebis i januari, så det kommer att bli knappa 3 månader mellan dessa nya kusiner:)

2 kommentarer:

  1. Extra roligt att ni får jämngamla kusiner!! För det har jag o syrran! Och vi ses oftare eftersom de kan leka m varandra! Kram JM

    SvaraRadera
  2. Ja, Maria du skall veta vad vi tänkt på er sedan Peter och du berätta det för oss
    per telefon och vad tacksamma vi var att få ta del av det då..
    Kramar till er, jag ringer en dag.
    Ulla och Sven

    SvaraRadera