onsdag 30 oktober 2013

Mina små tjockisar<3

Taktiken igår att bestämma sig för att bli frisk och komma ur sängen och soffan verkade funka, för imorse när jag vaknade var jag frisk och piggelin! SKÖNT! 
Och det var riktigt skönt att ta på sig vanliga kläder och slänga mjukisdressen i tvätten och känna  att man är lite på G igen. Nu var jag bara sjuk i några dagar så jag ska inte klaga, men jag har världens sämsta tålamod och blir lätt rastlös så det var skönt att komma iväg till jobbet som vanligt igen.

Idag har vovvarna gjort sin första kryp utflykt utanför buren. Jag trodde att de skulle krypa runt och vara lite nyfikna, men nejdå. De kröp ihop till en stor boll och somnade gott ihoptrasslade med varandra... Så det var bara att lyfta in dem tillbaks till buren igen där de fortsatte att sova gott. 
Jag vägde allihop igår och allihop väger precis runt 500 g. Riktiga tjockisar!










1 kommentar:

  1. Nu har jag "läst ikapp" sen 13 oktober och jisses vad mycket fint som hänt i ert liv! Jag är så fantastiskt glad för er skull! Hundbebisar och en egen liten knodd i magen, kan det bli bättre? Knappast! Säger det igen, stor varm kram till hela familjen! //Åsa i Torsby

    SvaraRadera