fredag 11 oktober 2013

Fotbollskväll!

Här är det riktig grabbkväll i tv soffan och det är naturligtvis Sverige - Österrike vi ser på. 
Peters bror Tomas är här och alla utom jag har gula tröjor på sig. Allvarliga saker det här! 


Vi har även en filt i soffan med Sverige mönster och den har Peter brett ut över halva vardagsrums golvet.... 


Jag försöker komma på om jag vurmar för något på ett liknande sätt, men nej. Det här tar faktiskt priset! Det skulle väl vara växthuset i så fall, där släpper jag loss, men inte riktigt såhär:)
Men matchen var riktigt bra och tillochmed jag tittade på slutet, kul att de vann!

Annars har det varit lugna gatan här. Jag unnade mig ett par tidningar på väg hem från jobbet och dem har jag redan läst ur.

Pixi ligger mest och sover, och nu ser man från utsidan hur det knuffas och bökas i magen. Hoppas att valparna tittar ut snart för nu börjar hon tycka att det är riktigt jobbigt. Hon vill bli kliad ofta, antagligen så spänner det i skinnet...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar