söndag 27 oktober 2013

Söndag...

Idag mår jag tack och lov bättre än igår, men jag är fortfarande inte riktigt 100. Matt och yr och energin lyser med sin frånvaro. Halsen har börjat svida också...Så därför tänker jag ta en lugn hemmadag imorgon och även ta en sväng till vårdcentralen och be att få ta lite prover. För att vara på den säkra sidan. 
Fast idag har jag faktiskt lämnat soffan lite för att undvika liggsår :)
Jag och Peter och Pixi tog en sväng till Björken. Lite frisk luft i lungorna och samtidigt fick Pixi lite välbehövlig motion utan koppel.

Och så har vi varit till kyrkogården och satt ner en lykta. ( jättefint ljus du tände Jonna)

Och så har valparnas farmor & farfar ( Atlas matte och husse) varit här och snosat på "barnbarnen".
Nu börjar de bli härligt knubbiga och vansinnigt söta :)






2 kommentarer:

  1. Åååå ...finns det något så rofyllt som att se valpar sova? Eller jaa alla bäbisar av vilken art den än må vara som snosar sött är ju bara för gosiga :) Skönt att du mår lite bättre, det är väl lite den tiden nu med förkylningar, feber o halsont dessvärre. Krya på dig! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Maria, skönt att du mår bättre, var rädd om dig.
    Hälsa nu till Peter och Victor.
    Kramar från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera