tisdag 8 oktober 2013

Bakdag!

Måndag och tisdagar har jag mina " lyxdagar" då jag jobbar halvtid, dvs slutar lagom till lunch.
Det är då jag passar på att göra precis vad jag vill. 
Igår gjorde jag precis vad jag ville, dvs la mig och sov i 2 timmar på eftermiddagen med påföljd att jag låg vaken halva natten och var skitpigg...Så idag har jag försökt aktivera mig och vara vaken dagtid istället.
Jag blev sugen på att baka något när jag kom hem från jobbet och eftersom det bakades fikabröd förra veckan ( banankakor) så blev det matbröd idag. 
Frallor med solroskärnor på toppen, och så några grova kakor ( som blev ganska platta...)

Ö


Nu kan jag förhoppningsvis sova gott inatt när jag varit lite duktig.


1 kommentar:

  1. Så gott det ser ut, igår var jag ute och kratta löv, skulle fortsätta idag men
    då tyckte jag det var litet för blött, så det fick bli litet städning.
    MÅNGA KRAMAR OCH ETT STORT TACK FÖR TELEFONSAMTALET.
    Ulla och Sven

    SvaraRadera