tisdag 29 oktober 2013

Nu har jag bestämt mig!

Imorgon ska jag vara en piggare och gladare människa. Det här med att sitta hemma i soffan och vänta på att bli frisk gör bara att jag känner efter ännu mer...så imorgon är det en spark i baken och iväg till jobbet som gäller.



Peter och jag har snabbstädat huset ikväll ( med betoning på snabb...) och lagat lite god mat som vi fick tyvärr fick äta själva.
Victor ser vi knappt röken av. Han har haft kompisar här i flera dagar men de hänger mest i källaren och spelar tv spel. De visar sig bara när magen kurrar:) 
Ikväll har de bastukväll med middag hemma hos en annan hockeykompis. Det känns fint att de håller ihop och umgås på loven, och att de gör roliga saker ihop. Jag känner mig trygg fast han inte är hemma.

Nu ska det bli lite gott till kvällsfikat här och så ska vi se premiären av Fest hos Bagge Wahlgren. 



1 kommentar:

  1. Är det någon gång du ska ta hand om dig och varvet ska gå lugnare så är det nu!
    Krya på dig och bli ompysslad!
    Kram!

    SvaraRadera