fredag 25 oktober 2013

"Hemlig kväll"

Igårkväll var jag och mina kollegor på Tentipi informerade om att vi skulle ha en trevlig kväll tillsammans och vi fick order att vara startklara vid 17,30.
Mer än så fick vi inte reda på...
Herregud vad vi har funderat under veckan på vad vi egentligen skulle göra....Vi har googlat varenda aktivitet i Karlstad och kollat Ticnets utbud men inget kändes riktigt "rätt".

Vääääldigt nyfikna åkte vi iväg  (jag fick såklart äran att ratta bilen) mot Karlstad och när vi närmade oss så fick jag order att styra mot CCC.

Där väntade en Beatles kväll med anledning av att det idag är precis 50 år sedan Beatles hade sin spelning i Sundsta Aulan i Karlstad.
Björn Starrin var konferencier (en mycket rolig sådan) och han visste sjukt mycket saker om Beatles och sjöng deras låtar riktigt bra!
Bandet Liverpool stod för live musiken under kvällen.
Vi blev också bjudna på en väldigt god 3 rätters middag.

Så här såg förrätten ut...


 
Och efterrätten...
 
 
 


Ett trevligt avbrott såhär mitt i veckan på en torsdag:)

Jag och min Tentipi kollega Madde.

 
Och Erik på Tentipi som hade fixat så att vi fick komma iväg på den här trevliga kvällen!
 
 
 

3 kommentarer: