torsdag 31 mars 2011

Converse

Våren är på gång, men fortfarande känns det lite sådär mittemellan vinter och den riktiga våren.
För den fjuttiga vår som varit hittills har då INTE bjudit på någon vidare värme...det blåser iskallt!

Det är riktigt svårt att klä sig rätt. När det blåser åker vinterjackan och mössan fram igen. Och när solen tittar fram blir det genast för varmt.

Vinterskorna däremot har redan åkt långt in i garderoben. Är det slaskväder ute tar jag fram mina hunter stövlar eller kängor.
Och är det "finvär" så går jag gärna i Converse.

Jag gillar Converse just för att de passar till de flesta väderlekar utom svinkallt och regn.

Så vad sägs om mitt senaste fynd? Ett par diskreta gröna Converse...
I love them, och fast jag bara haft dem en dag så är de redan mina nya favoritskor.



Grönt ÄR skönt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar