fredag 1 april 2011

Kvinnligt sällskap

Idag har jag kvinnligt sällskap på kontoret. Madde som normalt sett jobbar halvtid hemifrån har dumpat sina barn någonstans och leker i vuxenvärlden=)



Efter ett lååångt morgonmöte, så bestämde vi oss för att unna oss en lunch på stan.
Självklart tog vi vår fd kollega Lena med oss och hade en lång lunch fylld av fnitter och skvaller. Precis som det ska vara=)
Det blev en bakpotatis för min del, fylld med skagenröra. Riktigt gott- som alltid på Saffran & Vitlök.

Vi pratade om vad komiskt det är att Lena jobbar 50 m från Tentipis lokaler. Och på mitt nya jobb kommer jag att sitta 50 m åt andra hållet. Alltså har vi bara 100 m mellan varandra, så vi kan faktiskt springa över och ta en snabbfika hos varandra.

Och så har vi spikat att vi ska ha lunchdate varannan vecka, så vi kan catcha upp med varandra.

Goda vänner ska man vara rädd om=)

1 kommentar:

  1. Låter supertrevligt :) Ska boka date med dig/er om jag kommer ner till Sunne nått :)

    Och nej, jag hade inte pannlampa med mig, men det var tillräckligt ljust tills jag kom till bilen.

    SvaraRadera