fredag 15 april 2011

Sista dagen på Tentipi HQ...

Så har dagen D kommit och det är dags att säga hejdå till Tentipi.
Jag har gjort en lång lista på de där sista sakerna som ska fixas och jag prickar av allt eftersom de blir gjorda.
Och än så länge är ögonen torra. Puh...! Jag kan vara riktigt bölig av mig annars.

Idag har Madde jobbat på kontoret och vi har babblat på ganska bra tycker jag:)
Alltid kul med kvinnligt sällskap, som verkligen förstår vikten av att prata- MYCKET och länge:) Och den saken är Madde mycket bra på!

Och så här ser Madde ut "In Action".
Richard har fotat henne inför något reklam jippo som ska in på hemsidan.



Efter lite kontors sysslor på förmiddagen, där jag tagit bort min mail och installerat den på min efterträdare, kontrollerat att inget är bortglömt osv så åkte vi till fina Länsmansgården en bit utanför Sunne och åt en dunder god lunch!


Och så blev jag avtackad av kollegorna med det här fina halsbandet i silver från Katarina Herbertssons "Guldsmedjan"

Redan nu känns halsbandet som en favorit...




Ja, det är väl ungefär det jag hann med idag.
Nu ska jag hem och "landa" lite innan jag börjar om på nytt på måndag.

En stor kram till alla er som läser!

2 kommentarer:

  1. Stor kram till dig med!!!!! Du får en på riktigt om jag kommer ner nått till Sunne. Stor lycka till dig med ditt nya jobb :)

    SvaraRadera
  2. Haha "Prata mycket och länge, det är Madde bra på!" Hahaha...
    Frågan är ju vem jag ska prata mycket och länge med nu, för du går ju inte heller av för hackor på den biten ;-)
    Saknar dig redan!!!

    SvaraRadera