fredag 15 april 2011

Grafitti Nails

Igår stämplade jag ut redan vid lunchtid från jobbet. Sista chansen att vara vara kompledig på ett tag...

Julia och jag tog oss en riktig tjejig eftermiddag och spang i massor av affärer och kollade runt på vårmodet.

När vi kom in på Lindex så hittade Julia ett nagellack som hon bara skulle ha. Det var ett nagellack av graffitti modell...

Vi åkte hem och testade...

Först målade vi naglara i en turkos färg, med ett "vanligt" nagelack.




Sen strök vi på ett tjockt lager av det svarta grafitti lacket...och efter några sekunder så började det torka och kracklera...




Och så här blev resultatet. Julia var riktigt nöjd med sitt köp!



Jag är inte sen att haka på nya trender, så jag målade mina naglar i en ny rosa färg, som kändes riktigt somrig och fräsch...



Och efter grafitti lacket blev det så här...



Sen kom Victor hem från skolan och sa att "så där har alla tjejer målat sina naglar på skolan"...jag hakar alltså på trender för 13 åringar...hahaha...ja det gäller att vara ung i sinnet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar