tisdag 12 april 2011

This is it...

I den har påsen ligger det som är "jag" på Tentipi. Mina personliga papper, kort på barnen, några ljus som jag haft för att göra det lite mysigt på skrivbordet på vintrarna....några favoritpennor, ett par tuber med handcreme (kan inte jobba med torra händer) och några tofflor. I hallen ligger en del kläder som ska med hem. Och så de sista blommorna förstås, de ska vi flytta till Lenas växthus imorgon.

Sen är det inte så mycket kvar av mig här längre.
Det känns lite sorgligt, samtidigt som jag är så glad för mitt nya jobb.
Så ena stunden är jag glad, och nästa lite sorgsen...lite upp och ner helt enkelt...
Nu hoppas jag att de sista dagarna på kontoret blir riktigt roliga.
På fredag har jag hört rykten om att Madde kommer och jobbar, och om vädret tillåter blir det en fredags picknic med alla kollegor:)

3 kommentarer:

  1. Vi ses på nätet och om jag kommer ned till Sunne någon gång. Stort LYCKA TILL och många kramar!

    SvaraRadera
  2. Usch jag tycker det är jättetråkigt att det bara är ett par dagar kvar med dig =( Jag saknar dig redan!!!

    SvaraRadera
  3. Tack Lena, och många kramar tillbaks!

    SvaraRadera