fredag 4 mars 2011

Fredag igen...

Så var det fredag och helg igen...Puh- välbehövligt efter en vecka när jobbet varit extra krävande och stressigt.
Tur att jag har så fina jobbarkompisar och en härlig familj att hämta ny energi från när min egen tryter...

Just nu sitter jag här och njuter för nu har vi ätit god mat, bakpotatis med skagen röra- hemmagjord såklart, och Julia har bakat choklad bollar till efterätt. Smarrigt värre!
På Spåret har rullat i bakgrunden på TV:n och som vanligt var det riktigt svåra frågor...kunde bara svaret på några få.

Min gamla jobbarkompis Lars har varit här ikväll och hälsat på och hjälpt oss montera ihop en ny golvlampa som inte var helt logisk...det visade sig att den var felborrad på ett ställe...snäll som Lars är så åkte han tillbaks till Möbelhuset och hämtade en ny lampa åt oss, så jag slapp vänta tills imorgon!

Imorgon ska jag och Peter ägna oss åt en garage rensning, och ett besök på tippen...man samlar på sig mycket skräp på en vinter...! Och så ska bilen få sig en makeover...och så ska jag försöka hitta nya gardiner till vardagsrummet.
Efter det ska jag försöka att göra absolut ingenting... Vilket är det svåraste som finns...!

Förresten så blev jag väldigt glad när jag loggade in här idag och hittade en hel del kommentarer från er som läser.
Att det jag skriver om intresserar eller berör någon gör mig varm, och glad inombords.

Kram till er alla, och trevlig helg!

1 kommentar:

  1. HEJ MIN GOA DOTTER.HÄRLIGT MED FREDAGSKVÄLL,GOD MAT LITE VIN OCH BARA MYS. VI HAR SETT PÅ LETS DANCE,DOM ÄR SÅ BRA OCH DUKTIGA. SÅG ATT NI SKA HA GARAGERENS IMORGON. SLÄNG INGA MÖBLER,ELLER ANNAT FINT. DET KAN JAG TA HIT OCH MÅLA OM.IMORGON SKA VI TILL FILIPSTAD BIL BILSHOW MED MARCUS.AMERIKANSKA BILAR OCH MC,DET SKA BLI JÄTTEKUL. ÖNSKAR DIG EN JÄTTEHÄRLIG HELG MED FAMILJEN. KRAM LOVE YOU

    SvaraRadera