tisdag 29 mars 2011

Tillbaka efter helgen

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva helgen som varit, för allt har gått om vartannat. Men oj vad kul det har varit!

"Våra killar" spelade sig till en tredjeplats i cupen. Riktigt bra jobbat!
Spännande matcher med mycket känslor.

När jag inte suttit på läktaren och hejjat så har jag suttit i speakerbåset och skött datorn där alla matchhändelser skulle rapporteras i realtid.

Och så har jag lekt mat tant och serverat pasta och skinksås til 160 hungriga tonåringar och deras ledare. Alla killar var trevliga och tackade för maten, och skötte sig riktigt snyggt.
Det är alltid kul att jobba med de andra föräldrarna i laget. Med åren har vi fått en "vi" känsla och ibland känns det som om vi är en enda stor familj. Med ett STORT hockeyintresse!

Julias stalljour var snabbt avklarad på 1½ timma. Vi var riktigt många barn och föräldrar så utfodring och mockning gick fort.
Och för besväret för att ha stalljour så får Julia en timmas gratis ridning. Det tycker jag känns helt OK.

När alla helgbestyr var avklarade på söndagkvällen så sjönk vi ner i soffan allihop, och det tog inte så många minuter innan vi snarkade ikapp=)

Nöjda och glada, men väldigt trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar