onsdag 9 mars 2011

Ser fram emot att jobba helg...

Det är inte ofta man kan säga det:)

Men i helgen ska jag åka till Vildmarksmässan i Stockholm, där mina kollegor Mattias och Patrik befinner sig just nu, och förhoppningsvis bygger en himla snygg monter åt oss...



Det bästa med mässor är att få träffa olika sorters människor.
Förra åter träffade jag bla förskolefröknar som ivrigt längtade efter pengar att få köpa ett tält till sina dagisbarn. Jag träffade också en man som brukade tälta på fjället. Och upp till fjället tog han sin egna helikopter...
Jag träffade också riktiga outdoor enusiaster, de som duschar ungefär 1 gång i månaden och inte luktar hallon...Alla gillar de våra produkter, och det är det som är så kul. Att se och höra vad folk tycker.
Och så är det kul att sälja också. Den där Möbelförsäljaren bor nog kvar lite i mig...fast nu pratar jag tält istället för sängar och soffor=)
Kontrasterna är enorma på mässan och det är också det som gör det så intressant att vara där.

Jag brukar alltid hitta lite roliga saker att shoppa också, till mig eller barnen.Eller Peter. På Alewalds har jag hittat både regnställ och underställ och skor. Hoppas de har fina saker i år också.




Vill ni kika mer på vad mässan har att erbjuda så trycker ni HÄR

1 kommentar: