tisdag 15 mars 2011

Hemma igen

Mässan är över för den här gången.

Och den blev precis så bra som jag hade föreställt mig.

Många roliga möten med olika människor, bra försäljning, och inte minst så har jag fått tillbringa tre roliga dagar med mina fina kollegor Patrik och Mattias.

Vi packade ihop vår monter på söndagkvällen, och åkte hem till Sunne i går morse. Och oj vad skönt det var att komma hem! Mässan är väldigt rolig, men man känner sig alldeles urlakad när man kommer hem. Det blir så många intryck att sortera, och dagarna har varit låååånga, så det är kanske inte så konstigt att man känner sig lite sliten.

Vår utekväll på Engelen var inte så "blöt" som det kanske verkar. Jag har lärt mig en viktig läxa...nämligen att inte "live" blogga från krogen, då det lätt kan misstolkas. Min mobil som jag gör inläggen från väljer ibland egna ord istället för de jag vill att den ska skriva. Och i "vimlet" kanske jag inte var så noga med att kolla att det blev rätt ord skrivna=) Det kan bli lite tokigt ibland...

Iallafall så var maten på Engelen superb. Jag käkade en grymt god plankstek, med en himmelsk bearnaise sås till. Efter maten provade vi på dansgolvet ett tag, och det var precis så svettigt och trångt som ett dansgolv ska vara för att det inte ska vara pinsamt att dansa. Sen åkte vi tunnelbana hem till hotellet för att vara pigga och glada inför den sista dagen på mässan.


Mitt emot vår monter gjorde konstnären Lena den här skulpturen den sista dagen. hon kallade den för "droppen". Riktigt fin tycker jag.



1 kommentar:

  1. Haha jaja vi kan nog tänka oss vilken fest det var. ;-) Synd att det inte blev läge att ses. Varje gång Linus är hemma finns det tusen saker att göra. Nästa gång! :D

    Kram

    SvaraRadera