fredag 11 mars 2011

Finbesök på jobbet...





Min kära distansjobbande kollega Madde hälsade på oss på kontoret igår, fast hon inte jobbade, utan var helt och hållet ledig. Det gillar jag, att hon vill umgås, fast hon är ledig=)
Om hela sanningen ska fram, så hade hon ett par andra saker hon behövde fixa med också...men jag väljer att se det som att hon BARA ville hälsa på oss på jobbet..

Med sig hade hon sin lilla Billy, som för övrigt inte är så himla liten längre...han fyler 1 år om några veckor.
Vägen till Billys hjärta går genom magen har jag hört, så jag mutade honom med en banan som han fick smaska på alldeles själv. Sen var vi kompisar=)

Han provade på att ringa lite kunder genom mitt headset. Och så provade han på att lägga några ordrar och räkna på lite fraktpriser på miniräknaren. Sen tröttnade han. Barn har verkligen ingen jobbmoral nuförtiden=)

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA jag döööör vilka roliga bilder!!! Jag länkar till ditt inlägg, hoppas det är ok ;-)

    SvaraRadera