torsdag 31 december 2009

Sista dagen på 2009

lite vemodigt...jag får alltid den känslan på Nyårsafton. Jag tänker tillbaks på 2009,på allt som hänt. Allt kul jag varit med om. Alla resor jag gjort. Saker som jag och barnen gjort. Saker som jag och barnen inte gjort...men kanske borde ha gjort. Och så ännu ett år tillsammans med min kära Peter. Vi är inne på vårt 15: snart <3

Jag tänker på alla människor jag träffat, en del av dem lite flyktigt, andra bekantskaper har utvecklat sig till vänskap som jag hoppas varar länge.

Så undar jag nu om 2010 ska bli ett lika bra år? Det är nog därför det känns lite vemodigt, för att man ska lämna ett färdigskrivet år bakom sig som varit så positivt. Och nu börja om på ett nytt som man inte alls vet hur det blir.
Men som sagt, det här är mina funderinga just nu.
Ikväll är vi bortbjuda till Fam Falk, som vi firat många roliga nyår med.
Då är säkert mina vemodiga funderingar borta med vinden.

Så till er alla som läser vad jag skriver här:

Gott Nytt 2010!


Vi hörs nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar