lördag 5 december 2009

Jag ser fram...

emot morgondagen...
Då ska jag nämligen ha en ego-morgon.
Julia sover över hos kompis, Peter och Victor åker till Säffle tidigt med hockeygänget för en morgonmatch.
Och om allt går som jag tänkt mig så vaknar jag lagom tidigt och lagom sent (kl 8 alltså) och är sådär härligt utsövd som man bara kan vara en söndagsmorgon. Om jag ska dra mina önskningar till sin spets så önskar jag även att det snöat ca 10 cm, så att rätt stämning infinner sig när jag tänder det andra adventsljuset...

Efter frukosten ska jag ta igen lite förlorad träningstid på SPA. Kan tänka mig att köra dubbel, eller tom trippelpass under förmiddagen för att komma i form igen...Funderar på att gå loss på gymmet, ta ett pass aquaspinning och avsluta med en lång simtur. Efter det ska jag vara en go och glad Maria hela dagen, som har en massa nyladdad energi i kroppen!

2 kommentarer:

  1. Men herregud männish. Du tränar ju jämt, inte behöver du trippelpass? Tänk på mig så mår du bättre. Har gjort ett (1) gympass sen innan Leo kom. De du!

    SvaraRadera
  2. Men det är ju bara så kul, och så mår jag ju så mycket bättre när jag tränar. Då är det svårt att låta bli=)

    SvaraRadera