söndag 13 december 2009

Vilken skön dag!

Ja, den där kvällspromenaden igår kväll gjorde nog susen för både humöret och energin...Vi tog en rejäl runda runt Sunne, jag och min lillasyster Evelina, i den kalla luften, och redan när jag kom hem kände jag att jag var GLAD & pigg igen. Så skönt! Och jag förstår nu att jag verkligen MÅSTE röra på mig varje dag, för att få igång endorfinet eller vad det nu heter i kroppen. Det blir som ett gift eller en drog. Men sämre saker finns ju att vara beroende av...=)

Evelina, min (halv)lilla syster har varit här på besök över helgen. Hon bor vanligtvis i Östergötland, så det är inte så ofta vi ses. Ett par gånger per år brukar det bli. Men när vi ses har vi kul ihop. Den här helgen har hon myst med barnen och de har bakat världens godaste kokos toppar!
Idag kom min andra (hel) lillasyster också hit på besök och vi hade en skön eftermiddag på stan. Vi stannade till på mysiga Saffran och Vitlök och åt en god lunch.

Och som ni kan se så här så är jag inte helt lik dessa två brudar. Jag är istället hellik min mamma, medans Malin och Evelina är SÅ lik vår pappa...



Julia och Leo myser på Saffran...



Min kära syster Malin



Och Evelina



Mycket bus...



Vi avslutade dagen på stan med att se årets Luciatåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar