lördag 12 december 2009

Så trött...

klockan är bara halv tio på lördagkvällen och jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och sova här och nu. Jag vet inte vart min vanliga energi tagit vägen..? Jag brukar vanligtvis inte ha några problem med att hålla igång hela dagarna, och kvällarna ska vi inte prata om...det är då jag funkar som allra bäst. Det är då, när alla andra somnat och det är alldeles tyst som jag får mina infall. Det kan vara allt ifrån att städa eller baka eller kanske tom att möblera om litegrann. Eller bara vara...ligga i soffan och lyssna på en bra skiva eller något intressant på radion. EGENTID alltså... Den här veckan har inte innehållit någon egentid alls, förutom ridningen i måndags. Inte har jag kommit iväg till gymmet heller. Inte ett enda Body Balance pass på två veckor...!! Det är nog där felet ligger.
Jag måste tanka mig själv...så imorgon ska jag träna. Och nu ska jag faktiskt gå ut och gå med min kära lillasyster som är på besök. Och efter det ska jag sova. Länge... Så är jag förhoppningsvis tillbaka imorgon, på ett lite soligare humör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar