torsdag 17 december 2009

Tjejhelg på gång

Imorgon tidigt ska jag och min goa vän Ulrika åka till Stockholm.
Vi ska gå på julkonsert med Peter Jöback i Globen, bo på fina Clarion Stockholm, och shoppa så klart! Alldeles själva dessutom! Inga barn eller karlar fick följa med den här gången.

Vi har planerat det här sedan länge tillbaka, så länge att jag glömt att jag bokat tågbiljetter och raderat bort alla bokningsnummer i mobilen...och det var ren tur att det här upptäcktes i helgen, då jag frågade Ulrika om hon hade alla biljetter klara, och hon utbrister att
"-Det var ju du som skulle fixa resan dit & hem" Ren tur alltså, för gud vad tråkigt att sitta på tåget imorgon och inte ha några biljetter...och pinsamt!

Men nu ska vi alltså förlusta oss riktigt ordentligt i huvudstaden i dagarna två. Mitt största huvudbry nu är bara vad jag ska packa ner för kläder. Det är ju SÅ kallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar