tisdag 22 december 2009

Varma fossingar




Jag är en sån människa som konstant fryser om fötterna. Och de senaste veckornas kalla väder har inte gjort saken bättre.
Vi bor ju i ett hus som var byggt på 50- talet och vem vet vad de använde för typ av isolering på den tiden...tidningspapper kanske...? för när det blåser kallt ute, ja då blåser det kallt inne också. Ett konstant drag på golvet alltså.
Häromdagen sökte jag efter tofflor på nätet och hittade då den här hemsidan

Mysiga tofflor till bra priser. Mina är riktigt mjuka & ulliga på insidan. Och så sitter det en rejäl sula under, så att springa ut och hämta morgontidningen i dem är inga problem. När jag ändå var igång med näthandeln så passade jag på att köpa ett par likadana till Julia. Så nu är vi SÅ matchade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar