tisdag 12 augusti 2014

Mera träning & Sushi

Träningen igår gav sån mersmak att jag idag var med på ett Body Pump pass! 

Tanken var att jag skulle ta det lugnt och köra med lätta vikter, eller bara egen kroppsvikt, men väl där med musiken dunkande i öronen och svetten rinnande så kändes det så bra och kul att jag körde på med lite tyngre vikter...och jag klarade mig igenom passet utan alltför mycket blodsmak i munnen, så jag tror att mina muskler finns kvar, lite ringrostiga och väl gömda, men fungerande...Nu ska de trimmas ordentligt framöver!

När jag stog där mitt i passet så slog det mig att för 4 månader sen kunde jag knappt gå för jag hade så ont... Den tacksamheten jag känner att allt släppte så fort när Olle kom ut är svår att beskriva. 

I dag har Noi varit på besök och hon har lärt mig att göra Sushi.


 Åh, det är så himla gott! Peter och jag delade på 3 rullar nu ikväll. Jag har redan varit och handlat saker så vi kan göra mer i helgen:)



Nu var det ett tag sen jag visade någon bild på Olle, så här får ni några från nu ikväll. 
Han tycker verkligen om att sitta i sin stol och att få vara med när vi äter. 
Vår lilla solstråle<3







5 kommentarer:

  1. Han är ju så söt så man bara vill äta upp honom <3
    Vad skönt att du kommit igång med träningen igen, men vilken härlig träningsvärk du antagligen kommer ligga inne med de närmaste dagarna ;-) haha... det är HELT OK att ta värktabletter när man är som stelast, hehe...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket märkligt men träningsvärken har faktiskt uteblivit:) SKÖNT!

      Radera
  2. Åh din Olle är så söt!! Duktigt jobbat med träningen!! Jag tränar inget speciellt, är ute på långa snabba promenader 3-4 ggr i veckan! Ha det gott! Kram JM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Långa snabba promenader är också bra träning! Inte minst för kondisen. Och fördelen med promenader är att man inte behöver passa nån tid:)

      Radera