onsdag 26 mars 2014

Onsdag...

Vilket skitväder jag vaknade till idag! Snö och noll grader. Våren kom visst av sig lite igen. Hoppas det var tillfälligt...
Humöret var inte heller på topp eftersom jag blev väckt flera gånger från klockan 6 och med bara ett par timmars sömn i bagaget. Av både Peter, Victor och hundarna som skällde och telefonen som ringde...Grr
Tur att jag hade lite roliga saker inplanerade idag så att det blev en bra dag ändå.

Mamma, jag och moster Anna Karin träffades i Karlstad på em och så har vi varit på en föreläsning om träd och buskbeskärning på Kalenius växtcenter. Och så har vi sprungit i lite affärer och varit smakråd åt varandra om ditten och datten.
Själv har jag köpt några nya krukor och blommor till köket. Pelargoner fick det bli idag. Det tycker jag känns som en riktig vårblomma.


Nu har jag landat hemma igen och ska strax krypa ner i sängen och försöka sova ikapp några timmar från inatt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar