lördag 29 mars 2014

29 mars

Peters födelsedag...

Dagen började tidigt för grabbarna som satte sig på en spinningcykel redan kl 7 på gymmet, och detta för en god gärnings skull. Spin of hope till förmån för barncancerfonden. Mellan 7 & 8 höll de postens cykel igång.


Sen har vi haft fika främmande nästan hela dagen. Peters fina syskon har varit här...


Liksom hans kusin Ulla från Deje ( som jag tror är en av mina mest trogna läsare här på bloggen)


Kul att ni kom!

På eftermiddagen smet vi hemifrån en stund och käkade en god lunch på saffran & Vitlök. Det är så sällan vi gör något alla 3 på helgerna (som inte har med hockey att göra) så jag njuter av att bara få umgås lite med mina grabbar.


Nu har vi precis sagt hejdå till Peters vänner från Lions som varit här på fika, och snart ramlar min släkt in.
Tur att jag har haft hjälp med bakning till den här dagen av mamma och Peters syster Gunilla som gjort så fina tårtor :)




6 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till Dig Peter på din födelsedag!
    Ha en riktigt trevlig helg!
    Många grattiskramar från
    Sussie, Frippe & Elliot

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra på din dag Peter! Den verkar verkligen innehållsrik=)
    Kramar till hela familjen från Annika på Hörn.

    SvaraRadera
  3. Ett grattis till Peter kommer här från Grums :D
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni alla haft en bra dag! Stort grattis till Peter på födelsedagen.
    Kram från Ida m fam

    SvaraRadera
  5. TACK för igår, mycket trevligt och roligt få träffa er mina goa släktingar.
    Som Kia sa: det var fint förut men nu slog det alla rekord. Enligt en bild så fick
    Peter även besök av en påskkäring från Deje också.
    KRAMAR TILL ER från Ulla och Sven.

    SvaraRadera
  6. Det va kul och gratulera Peter så mycket gott vi fikk.Nu Hoppas vi att det kommer en gullklimp snart.Kram mamma

    SvaraRadera