tisdag 11 mars 2014

Igår...

Igår kände jag mig såpass frisk att jag vågade mig ner till Karlstad för att hälsa på syster och lilla Olivia som nu hinnit bli hela 5 veckor! 
En extra bonus som jag inte räknat med var att Leo hade studiedag och var hemma från skolan, så jag fick gosa lite på honom också:)
Ser ni vad som står på bordet... Det blev alltså en semla till iår, jag som inte skulle äta fler...men när syrran bjuder kan man knappast säga nej tack:)





Olivia hade l vuxit ordentligt och hon var så "med". Pratade (eller försökte iallafall) och härmade grimaser. Skrattade gjorde hon också. 

Om ni bara visste vad konstigt det känns att hålla en sån liten fin bebis i sin famn och inse att det ligger en likadan sak i min mage och sparkar. Det känns helt overkligt!

Avrundade dagen med att shoppa lite nya underkläder eftersom jag typ växt ut allt jag har... Och sen fick det bli en inspirationstur på en handelsträdgård. Det börjar klia i fingrarna nu när vårsolen lyser:)

Äntligen känner jag mig frisk och energin och livsandarna börjar komma tillbaks. Det har jag längtat länge efter:)

2 kommentarer:

  1. hy Maria ... you are looking great with a baby on your arms ... take care..and good luck ;) hugs to you all

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Monique! Take care! Big hugs!

      Radera