fredag 7 mars 2014

Öken...

Hej på er,

Ursäkta frånvaron, men inspirationen att blogga tryter just nu. Den här jäkla förkylningen tar verkligen musten ur mig! 

Veckan har inte bjudit på några större äventyr. Fika hos mamma, besök av en mycket otrevlig fläkttekniker från Cylinda  som retar gallfeber på mig (skriver nog ett eget inlägg om det), och så ett skönt besök hos frissan idag.

Och så har jag tillslut efter många byten  hittat köksgardiner jag känner mig nöjd med.
Valet föll på enkla knytkappor från Jotex. 




Har provat alla möjliga modeller, men valet föll på dessa som inte kostade många kronor. Ibland är det skönt att man kan komma undan billigt:)






4 kommentarer:

  1. Det blev verkligen snyggt med dom gardinerna,ha en bra helg.kram mamma

    SvaraRadera
  2. Själv är jag i princip gardinlös, det fungerar också :) Det är som att det inte passar med gardiner i nya huset...

    SvaraRadera
  3. Detta blev ju jätte bra verkligen ett kök att hänga o trivas i riktigt lyckat. / Ewa

    SvaraRadera