tisdag 13 augusti 2013

Vila i frid kära morbror:(




I eftermiddags kom det fruktansvärda beskedet att morbror Perra inte klarade sig.
44 år gammal och med en liten dotter på 2 år...

Just nu går mina tankar först och främst till min mamma och moster som förlorat sin fina lillebror. Jag tänker på Mia och lilla Leah, och på Perras sambo Åsa (som jag aldrig träffat men ändå lider med)

Jag finner inga fler ord för det som hänt, hjärtat känns så sorgset och stumt.

Vila i frid kära vän<3 p="">


 

9 kommentarer:

  1. Beklagar. :'(

    SvaraRadera
  2. Ledsen för eran skull :( Ewa

    SvaraRadera
  3. Kramar../Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  4. Beklagar Maria , att sorgen än en gång har drabbat Er .Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. KRAM MARIA!
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  6. Varma kramar till dig Maria.
    Tänker på din mamma o moster.

    SvaraRadera
  7. Kramar till er alla! // Ida

    SvaraRadera